Monday 17 November 2008

Salam and hi everyone...

lama lak tak mencakna this blog..org ada blog ko pun nak gak tapi tak lak ko nak amik tau pe yang terjadi didalamnye maka berkulatlah cite yang tak jugak di update2 huhuhu...

sepanjang bulan lepas memang banyak sangt cite yang aku nak share pepaun sesatu la aku akan coretkan kat dlm ruang yang mengharapkan belas ehsan aku agar tidak keterlaluan mengisinye..

gambo tu masa au dgn hubby aku gi PD kat Costa Rica. cantik sangat..leh kata macam pi honeymoon la..walau pada hakikatnye kami pergi wat kije. pepun memang best la..kiteorg memang enjoy sangat. hubby aku and our team buat 2nd prop untuk movie "Pisau Cukur" yang mana kali nie nak shoot untuk bilik dalam kapal la pulak..lau dulu depa pilih swimming pool Astana Ria kat Ampang as location untuk atas kapal( nanti aku up load gambo2 kat sana...) now Costa Rica lak jadi pilihan sebab sesuai sangat dengan tema cite nyer...dekat dengan laut dan leh la nampak ala-ala atas kepal sebab leh nampak kapal minyak dari dalam bilik ke luar... huhuhu so aku dgn hubby mengambillah peluang dan kesempatan yang telah diberkan...2 kali gak la kiteorg pegi..2nd day baru la terdetik untuk bermalam kat sana...(siap tido la atas katil Dato' lakonan Eizlan Yusof sebelum dia shoot esoknye..)

sat no aku up load gambo kat dalam bilik nie..huhuhu...

2 comments:

s said...

kakak ku !!! i mish u!!! suweetnyer gmbor yg tido tuh!!!

take5shopOn9 said...

duk damansara ke?jengok2 la kami yang hmpir pupus kat puchong nie..moga bhgia hgga akhir hayat..